Przełamuje bariery danych i silosów danych, łączy trudno dostępne informacje i pozwala na dzielenie się spostrzeżeniami z całą organizacją. Dzięki Spectrum Context Graph otrzymujemy w pełni zintegrowany, dokładny i wzbogacony 360-stopniowy widok klienta. Możliwe jest dodawanie kontekstów do profili klientów i odkrywanie na czas przydatnych informacji.
Jasne, zintegrowane spojrzenie na dane swoich klientów w złożonych, zróżnicowanych ekosystemach danych przedsiębiorstwa:
- możliwość pełnego wykorzystania ważnych danych z CRM jako systemu rejestracji danych użytecznych w całym przedsiębiorstwie, w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta,
- dostarczanie optymalnych, bezproblemowych, wielokanałowych doświadczeń, których oczekują klienci,
- przestrzeganie wymogów regulacyjnych ukierunkowanych na klienta, w tym KYC, AML, GDPR i CCPA,
- wiarygodne spostrzeżenia, szybkość i sprawność, która jest niezbędna do podejmowania skutecznych i efektywnych decyzji i działań.
Wdrożenie procesów zarządzania jakością danych w celu standaryzacji, czyszczenia i dopasowywania przychodzących danych, co jest kluczowym elementem wspierania efektywnego spojrzenia na pojedynczego klienta.