Przed nami kolejne, już trzecie spotkanie online, w ramach CDO Forum Club nt. “Chief Data Officer czy Chief Digital Officer – Jak obszar digital zmienia podejście organizacji do danych?”.
“Żyjemy w czasach cyfrowej transformacji. Wiele firm zmienia swoje oblicze przede wszystkim w wyniku przedefiniowania wagi swojej obecności w świecie cyfrowym i wprowadzenia prawdziwie wielokanałowych procesów pozyskania i obsługi klienta. To zaś oznacza stały napływ ogromnej liczby nowych zasobów danych. „Stary świat” zarządzania danymi zderza się z nowym – przy czym nie chodzi tutaj wcale (czy raczej głównie) o wzrost wolumenu czy zmianę dynamiki napływania danych, ale o zderzenie kultur: nieraz drapieżnego, dynamicznego Digital z uporządkowanym światem Data Governance. To zderzenie widać już na poziomie samego akronimu CDO – dla jednych to szef cyfrowego marketingu, dla drugich ktoś, kto odpowiada za ład i właściwe wykorzystanie całego zasobu danych w organizacji. Jak zbudować tutaj model owocnej współpracy i wzajemne relacje? Kto jest tutaj właściwym partnerem dla biznesu? Które stanowisko powinno być powszechniej spotykane w firmach? Czy potrafimy połączyć te światy budując wspólną platformę informacji o klientach? Czy centra zaawansowanej analityki będą wspólnym miejscem współpracy dla Digital i BI?”
Poszukamy odpowiedzi na te i inne pytania podczas październikowego spotkania CDO Forum Club, a komentarza merytorycznego w imieniu AZ Frame udzieli Ireneusz Suszek, Chief Sales Officer.
Serdecznie zapraszamy!
Szczegóły spotkania oraz formularz rejestracyjny znajdziecie Państwo >> tutaj