Precisely Spectrum Quality
Precisely Spectrum Data Quality Solution
Umożliwia dopasowywanie i konsolidację danych w celu tworzenia dokładnych i kompleksowych informacji o klientach.
Jakość i spójność danych pozostaje kluczową kwestią dla większości firm. Wiele organizacji nie jest zadowolona z jakości swoich danych. Główną przyczyną problemów są błędne informacje, brakujące pola danych i niespójne standardy. Ubogie dane generują znaczne koszty dla organizacji związane z nakładami zbędnej pracy poniesionej na ich opracowanie, a także niezadowolenie klientów i utratę dochodów.
Precisely zapewnia narzędzia potrzebne do tworzenia i utrzymania aktualnych, spójnych i dokładnych danych, które wpływają na każdy aspekt działania firmy. Precisely Spectrum Data Quality Solution dostarcza cennych informacji, które mogą pomóc w poprawie Customer Experience (CX) oraz zwiększeniu wartości klienta.
Użytkownicy biznesowi, administratorzy i administratorzy danych mają dostęp do jednego, obejmującego całe przedsiębiorstwo, rozwiązania w zakresie jakości danych, które umożliwia standaryzację, czyszczenie, aktualizację i ulepszanie danych klientów, przy jednoczesnym usprawnieniu całego procesu.
Podsumowanie
Narzędzia Precisely Spectrum Quality stwarzają spójną podstawę dla jakości danych. Dzięki temu działy marketingu, obsługi klienta oraz działy operacyjne mogą korzystać z pełniejszego obrazu klientów.
Korzyści
• uzyskanie pełnego wglądu w dane klienta,
• zwiększenie lojalności klientów,
• dokładne określenie grupy docelowej,
• uzyskanie wszechstronnego, globalnego zasięgu,
• usprawnienie procesów biznesowych,
• skuteczniejsze przekazywanie informacji,
• eliminacja nieekonomicznych wydatków,
• spełnienie wymogów zgodności,
• minimalizacja ryzyka,
• zwiększenie bezpieczeństwa biznesowego.
Rozwiązanie Spectrum Data Quality firmy Precisely dostarcza bogatych informacji o klientach, potrzebnych do zidentyfikowania nowych możliwości, nawiązania kontaktu z klientami i bardziej efektywnej komunikacji.
Poprzez łączenie i integrację informacji o klientach, możliwa jest współpraca różnych obszarów funkcjonalnych w celu poprawy zarządzania relacjami z klientami, due diligence, sprawozdawczości finansowej, zgodności i zarządzania ryzykiem:
• wsparcie analityki biznesowej poprzez zaufanie do jakości danych,
• koncentracja działań z zakresu cross-marketingu i cross-sellingu na najbardziej perspektywicznych klientach,
• ulepszanie i doskonalenie istniejących procedur poprzez dostosowywanie procesów biznesowych do potrzeb klienta,
• maksymalizacja wartości każdej interakcji z klientem,
• dostarczanie terminowej, odpowiedniej i spersonalizowanej komunikacji z klientami,
• unikanie niezręcznych błędów i kosztownych pomyłek,
• zapobieganie oszustwom, problemom związanych z tożsamością i zagrożeniom,
• zapewnienie bezpieczeństwa związanego z handlem globalnym.